Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Funderar på en klippmaskin från Granngården och velat mellan Kare Pro 100 Liveryman eller DeLaval HCP65. DeLaval känns driftsäker och rejäl men Liveryman tystare och tycker den klipper fint. Vad hade ni valt och varför?
Delaval. Med den tråkiga motiveringen att jag vet alldeles för lite om det andra märket och då hade tyckt att Jag borde sätta mig och leta recensioner..
Delaval men då har jag bara använt deras, tycker de är svåra att slita ut! Lätt att köpa nya skär osv. Att de låter lite gör inget för min del. Även de tyngre modellerna har jag låtit tonåringar använda och tyngden har inte varit något problem.
Kropp & Själ Ställde mig på vågen idag och den visade 110 kg. Känns helt hopplöst hur man kan gå upp så mycket och snabbt i vikt. I juli 24 vägde jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.