Klippmaskin Aesculap Econom plus och Showmaster Preffessional hos Hööks

CallMeAce

Trådstartare
Är dessa maskiner bra? Var kan man köpa skär alternativt slipa skären till denna? Någon som har någon erfarenhet?

Är showmaster proffessional för 1799 på H**ks bra annars? Ska klippa islandshästar med klippmaskinen.

Kom igen och skriv era erfarenheter nu :)
 
Senast ändrad:
Sv: Klippmaskin Aesculap Econom plus och Showmaster Preffessional hos Hööks

Jag köpte min Showmaster proffessional från H**ks för två vintrar sen och klipper min islänning med och den funkar kanon :) Brukar klippa ett tag och sen stänga av en liten stund för att borsta av hår, olja in den och så den svalnar lite och jag har inte haft några problem än :)
 
Sv: Klippmaskin Aesculap Econom plus och Showmaster Preffessional hos Hööks

Klipper den jämnt och fint? :)
 
Sv: Klippmaskin Aesculap Econom plus och Showmaster Preffessional hos Hööks

Jag har en showmaster till min häst, kallblod, och den funkar kanon o klipper bra. Låter rätt mycket dock. Man får med ett extra par skär till den, o de är rätt billiga att köpa nya också.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har en klippmaskin, Marquant från Jula som jag köpte begagnad förra året för att klippa min häst. Det var lite svårt första...
Svar
15
· Visningar
2 763
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Min lilla klippmaskin gav upp häromdagen, och nu letar jag efter en ny. Jag hade en Sectolin som funkade bra i ett år, sen blev den bara...
Svar
19
· Visningar
4 019
Senast: caballus
·
Utrustning Hej! Jag hade nu tänkt köpa en klippmaskin och behöver lite hjälp. Jag har två islandshästar där den ena har väldigt mycket och tjock...
Svar
8
· Visningar
1 490
A
Utrustning Jag hittade igår en klippmaskin på Hööks för 1799kr.. Showmaster Professional hette den visst.. Är det någon som har erfarenhet utav...
2
Svar
30
· Visningar
13 117
Senast: Hedwig02
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regler sportkörning
  • Köp av häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp