Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Klippmaskin Aesculap Econom plus och Showmaster Preffessional hos Hööks
Sv: Klippmaskin Aesculap Econom plus och Showmaster Preffessional hos Hööks
Jag köpte min Showmaster proffessional från H**ks för två vintrar sen och klipper min islänning med och den funkar kanon Brukar klippa ett tag och sen stänga av en liten stund för att borsta av hår, olja in den och så den svalnar lite och jag har inte haft några problem än
Sv: Klippmaskin Aesculap Econom plus och Showmaster Preffessional hos Hööks
Jag har en showmaster till min häst, kallblod, och den funkar kanon o klipper bra. Låter rätt mycket dock. Man får med ett extra par skär till den, o de är rätt billiga att köpa nya också.
Bukefalosnyheter Det handlar om buggrättningar av sådant som troligen inte har påverkat er. Ett tilläggsprogram har även uppdaterats samma sak där, det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.