Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag undrar när man ska klippa ner häcken, alltså en gammal häck som är 2,5 meter hög, men jag vill klippa ner den till ca 25 cm för att förnya den. ska man gör det höst eller vår?
ok, och såklart vet jag inte vad det är, dock ej leguster, eller bok för dem känner jag igen. kan man ta med en gren till ngn som säljer häckar o fråga? ska kanske kolla i ngn trädgårds bok med bilder oxå...
det är ingen spirea, för det vet jag ju oxå vad det är kom jag på. Har inget foto, får försöka fixa då jag hinner.
Den blommar inte, bara blad, ganska små, och påminner lite om syren på växt sättet inne i häcken, lite vedig typ...
Trädgård & Växter
Vi har en hagtornshäck som har dragit mot det omedgörliga. Vi står nu inför att ta ner den rejält. Tror ni att det kan fungera och få en...
Trädgård & Växter
Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Trädgård & Växter
Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.