Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har hört olika om det. Vissa säger att det absolut inte går för hästen skulle må dåligt av det,rubba pälssättningen och så vidare..
Nu är det så att jag skulle behöva klippa min,eftersom jag har nu börjat träna hårdare,och han blir så jätte svettig..
Kan jag göra det ?
Titta på hästen, har fällningen börjat och det kan man kolla i pannan. Ramlar håren där, fundera på hur viktigt det är att klippa, det som kan ske då är att sommarpälsen blir ful.
Ingen fällning igång, ingen risk för ful eller rubbad päls fällning/sättning.
du kan nog klippa hästen, men du bör ju sätta på ett täcke då om du inte hade det innan oxå. skulle behöva klippa min häst jkag oxå, men jag låter bli eftersom att vi inte har något ridhus i närheten att rida i.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.