Singoalla
Trådstartare
"A video of a Malaysian man physically abusing a toddler has sparked global outrage after it was posted on facebook. The nine-minute clip, which shows the unidentified man slapping, punching and kicking the young boy countless times, has infuriated viewers."
Jag är på tok för känslig för det här men tog mig ändå igenom vissa delar för att få reda på om jag kunde anmäla detta eller inte. Det är en hemsk video, som jag önskar att ingen ska behöva se
Jag anmälde den till Facebook och fick idag svaret: "Tack för din anmälan. Vi har granskat filmklippet som du anmält, men har bedömt att det inte bryter mot våra gemenskapsregler om grov våldsskildring, så vi har inte tagit bort det." 
Är det bara jag eller är det helt rubbat att en sånt här klipp får spridas? Vad finns det för regler kring detta, någon som vet? Jag skrev ett mail till Facebook och frågade hur de tänkte kring detta. Hoppas jag får ett svar.
Jag är på tok för känslig för det här men tog mig ändå igenom vissa delar för att få reda på om jag kunde anmäla detta eller inte. Det är en hemsk video, som jag önskar att ingen ska behöva se
Är det bara jag eller är det helt rubbat att en sånt här klipp får spridas? Vad finns det för regler kring detta, någon som vet? Jag skrev ett mail till Facebook och frågade hur de tänkte kring detta. Hoppas jag får ett svar.