klätterställningar

MinIan

Trådstartare
vill ha bilder på era klätterställningar till katter, heter dom så? :p ni förstår säkert vad jag menar, jag har en på g som jag ska köpa :banana: en riktigt stor en ^^
ja vet att man kan bygga en själv, men det är ju av ren lathet, och har man pengarna så. köpa :D

men om jag får se era självbyggda/köpta så kanske man får insperation till att bygga själv senare, skriv gärna vad ni använde för material om ni har byggt dom själv.

Sv: klätterställningar

Här är mitt klösträd:

dracoklostrad001.jpg

Köpt på tyska eBay, 400 kr inklusive frakt. :) Valde ett litet träd eftersom jag inte riktigt visste om kissarna skulle vara intresserade av det över huvud taget. Nu vet jag ju att Draco som synes gillar det iallafall, så när katterna har blivit lite mer hemtama har jag tänkt köpa ett rejält golv-till-tak-träd från samma säljare.

ligger dom nått i den där påsliknande platsen, den till vänster?
har man lite kattmynta så börjar nog alla katter å gilla dom :P

fler bilder, tack ^^

Draco har inte varit särskilt intresserad av påsen, han verkar vara den typen av katt som gillar att sträcka ut sig när han sover, har aldrig sett honom ihoprullad som en "normal" kisse. :D Narcissa är för blyg ännu för att våga använda trädet när jag är i rummet, så jag har ingen aning om vad hon tycker om det. På andra forum har jag dock sett att de där påsarna verkar vara väldigt populära. :)

Det här har jag, köpt på E-bay från Tyskland för 750 kr inkl frakt. Är vitt, även om det ser beigeaktigt ut.
bild377.jpg

Så här såg mitt förra ut, det fick katthemmet när jag köpte det nya.

bild359.jpg

tyska e-bay, kanske ska kolla in det då, hur kommer man dit, finns det länkat från svenska?

eBay.de. Eller så kan man göra som jag brukar, eftersom jag inte kan särskilt mycket tyska går jag in på brittiska eBay och söker på "kratzbaum" (och kryssar i "Worldwide" på Location), då får man en del av informationen på engelska istället.

Delvis KL

Hur kommer det sig att klätterställningarna är så extrembilliga på (tyska) eBay egentligen? Och hur fungerar det? Jag har typ aldrig varit inne på eBay ö.h.t. Finns det någon risk att man blir lurad?

Risk finns väl alltid, men det är så otroligt många som köper därifrån så håller man sig till av dom säljarna så går det nog bra. Jag satte in pengar och 1 vecka senare kom trädet.

Hur det kan skilja så otroligt i pris vet jag faktiskt inte, men jag är förstås jätteglad över det :D

vilken säljare köpte du av då? så man vet vilken man kan lita på

Liknande trådar

Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
757
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 242
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 630
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama