paradiset
Trådstartare
Hmm om man har en hund som ej tål spannmål och inte äter torrfoder. Och dessutom kliar av för högt protein och skulle må bra av att få äta en större giva mat för att känna sig mätt. Dessutom är lågpresterande och kastrerad. Kan man ge ett halvfoder då som klass tex och tillsätta standardts vitamin och mineraltillskott samt fiskolja?
t ex
KLASS KÖTTMIX
ANVÄNDNING
Naturligt, färskfruset kompletteringsfoder för alla hundraser som blandas med vegetabiliskt tillskottsfoder och vitamin- och mineraltillskott innan utfodring. Fodret kan även användas som tillskott till helfoder för hårt arbetande hundar.
FÖRVARING, TILLAGNING OCH HÅLLBARHET
Skall förvaras vid -18 C eller kallare.
Tinas innan utfodring
Hållbarheten i kylskåp efter upptining är max 24 timmar.
Får ej förvaras i plastförpackningen efter upptining
Hållbarhet 9 månader efter tillverkningsdatum
INNEHÅLL
En specialblandning av vom, muskelputs och inälvsmat av nöt (lunga, strupe, lever, hjärta och njure)
NÄRINGSVÄRDE VÅTVIKT
Protein 13%
Fett 11%
Omsättbar energi 590kJ/100g
eller deras andra med 14% fett
Då får jag ett så rent foder som möjligt. Ris kan jag ju tillsätta ev.
t ex
KLASS KÖTTMIX
ANVÄNDNING
Naturligt, färskfruset kompletteringsfoder för alla hundraser som blandas med vegetabiliskt tillskottsfoder och vitamin- och mineraltillskott innan utfodring. Fodret kan även användas som tillskott till helfoder för hårt arbetande hundar.
FÖRVARING, TILLAGNING OCH HÅLLBARHET
Skall förvaras vid -18 C eller kallare.
Tinas innan utfodring
Hållbarheten i kylskåp efter upptining är max 24 timmar.
Får ej förvaras i plastförpackningen efter upptining
Hållbarhet 9 månader efter tillverkningsdatum
INNEHÅLL
En specialblandning av vom, muskelputs och inälvsmat av nöt (lunga, strupe, lever, hjärta och njure)
NÄRINGSVÄRDE VÅTVIKT
Protein 13%
Fett 11%
Omsättbar energi 590kJ/100g
eller deras andra med 14% fett
Då får jag ett så rent foder som möjligt. Ris kan jag ju tillsätta ev.