Klänningar till bröllop

Om jag skulle gå på bröllop skulle jag kolla in Cissi och Selmas webbutik, jag är kääääär :love::love::d i deras klänningar (men väldigt gravid och därför inte riktigt i köpartagen)...

CissiOchSelma_220315_0350.jpg
MarkusOsk_290614_1783_2.jpg
CissiOchSelma_220315_0183.jpg
MarkusOsk_290614_0086_2.jpg

Jag lägger min röst på zalando; fri frakt och retur, snabba leveranser och enkel returhantering. Dessutom många olika märken i många prisklasser och en väldigt bra sökfunktion!

Va faktiskt in där och titta men hittade inte riktigt, däremot hittade jag denna på Nelly:
Den är i Ivory men tycker det skulle kunna gå igenom som champagne.. Gubben har en likande slips så det passar ju ihop där med :) Nu är bara frågan vad det blir för schal och skor till är ju ingen klack människa eg..
620179-0115_1

Va faktiskt in där och titta men hittade inte riktigt, däremot hittade jag denna på Nelly:
Den är i Ivory men tycker det skulle kunna gå igenom som champagne.. Gubben har en likande slips så det passar ju ihop där med :) Nu är bara frågan vad det blir för schal och skor till är ju ingen klack människa eg..
620179-0115_1

Jag hade nog tyckt den var lite för lik en brudklänning, men det är min perosnliga åsikt!

Är verkligen ingen bröllopsexpert (har typ varit på 2 i hela mitt liv :D) men det var min första tanke när jag såg den.
Vet inte vad andra tycker dock.
Jag +1:ar på dig. Tycker också det är lite väl likt en brudklänning. Nog för att man kan köra på vitt som bas, men just kombon vit/guld kändes ganska brudig.
(Om det nu inte är så att klänningen egentligen är blåsvart ;))

Haa jaja men då så! Då får vi nog snoka vidare lite grann, hittade en annan i lite rosa skaligt utseende men min sambo är lite svårövertalad när det kommer till att ha rosa slips.. Jag är ju lite av den uppfattningen att kommer man som par så får man färgmatcha lite så en jäkla slips ska han väl för fasen kunna ha i rosa :meh:

Jag och sambon ska på bröllop även vi snart (vårt första) och jag har faktiskt inte ens tänkt tanken att vi ska matcha varann... :p Men det kanske tillhör det vanliga?

Fast vad tusan spelar det för roll vad han har för färg på slipsen?! Han följer väl inte med som en matchande accessoar till dig?

Jag och sambon ska på bröllop även vi snart (vårt första) och jag har faktiskt inte ens tänkt tanken att vi ska matcha varann... :p Men det kanske tillhör det vanliga?

Nej matchning spelar faktiskt ingen roll så sett men jag tycker det är så snyggt n'är man ser foton på bröllop där mannen har nån färgmatchning till kvinnans klänning eller om kvinnan har accesoarer som passar till mannens kostym:o.. Barar min egna hjärna som spinner , klart man kan gå hur man vill!! :D:up:

Haa jaja men då så! Då får vi nog snoka vidare lite grann, hittade en annan i lite rosa skaligt utseende men min sambo är lite svårövertalad när det kommer till att ha rosa slips.. Jag är ju lite av den uppfattningen att kommer man som par så får man färgmatcha lite så en jäkla slips ska han väl för fasen kunna ha i rosa :meh:

Det brukar ju vara betydligt enklare att få fram en passande slips än en passande klänning åtminstone ;)

Det brukar ju vara betydligt enklare att få fram en passande slips än en passande klänning åtminstone ;)

Eller hur!! Men det vill inte gubben inse, för han är ju så nöjd att hans slips han hade på förra bröllopet vi var på (för fyra år sen) kan återanvändas.. Men men.. Det löseer sig nog :D

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 756
Senast: cirkus
·
Kläder & Bli fin Jag vill köpa en smaragdgrön klänning. Det är något som hittills visat sig vara helt jäkla omöjligt :banghead: Mina önskemål...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 676
Senast: Krålus
·
Kläder & Bli fin Jag ska bröllop i sommar och letar efter en festlig lågsko som är någorlunda täckt, åtminstone på sidorna. Har långsmala fötter som...
Svar
3
· Visningar
807
Senast: orkide
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 668
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar