klädstorlekar kingsland

Ponylove

Trådstartare
Någon som har koll på ungefär vad kingslands storlekar motsvarar?
Tänkte både på deras unisex storlekar och deras dam storlekar, om de nu skiljer sig.

Tänkte beställa en tröjja till en väninna, som överrsakning o vet ju inte hennes exakta mått.
Gissar att hon normalt sett har 38/M i storlek, hon är ca 165cm lång o väger väl kanske 55-60kg.

Någon som har koll på ungefär vad kingslands storlekar motsvarar?
Tänkte både på deras unisex storlekar och deras dam storlekar, om de nu skiljer sig.

Tänkte beställa en tröjja till en väninna, som överrsakning o vet ju inte hennes exakta mått.
Gissar att hon normalt sett har 38/M i storlek, hon är ca 165cm lång o väger väl kanske 55-60kg.
Googlade - det verkar vara ridkläder.
Kanske får du fler svar på hästsidorna än här där vi inte pratar häst?

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 711
Senast: mackan
·
M
Utrustning Nu är det så att jag vill beställa en Kingsland Tricolor jacka(den trefärgade med stor "kingsland" text på ena armen), och eftersom de...
Svar
1
· Visningar
2 442
Senast: Nova_
·
M
Utrustning Tänkte beställa en ladies bomber jacka till mig själv men har tyvärr inte möjlighet att prova. Äger redan 3 par KL jackor (eller, två...
Svar
4
· Visningar
3 997
Senast: -moa-
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 520
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama