klädsel???

L

lady_corvette

jag undrar hur man ska vara klädd vid tävling på lokal/regional hopptävling. det har ju varit snack om klubbjack o.d.y

Enda kravet är hjälm och ridstövlar eller ridskor tillsammans med shortchaps utan fransar, ridbyxor, desutom ingen luva på tröja eller jacka, annars kan du se ut hur som helst.

man behöver alltså inte ha klubbjacka eller kavaj på regionala tävlingar? eller är jag ute och cyklar?
kan man alltså ha en vit polotröja och en collegetröja över?
får man ha vilken färg som helst på ridbyxorna?

man behöver alltså inte ha klubbjacka eller kavaj på regionala tävlingar? Nej det behöver du inte.
kan man alltså ha en vit polotröja och en collegetröja över? JA
får man ha vilken färg som helst på ridbyxorna? Ja

får man lov att rida i en fritids jacka?
typ klubbjacka fast där bak står det inte klubbens namn utan ens egets stalls namn? :confused:

Liknande trådar

Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 124
Senast: ameo
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
862
Kläder & Bli fin Jag ska på bröllop på sydligare breddgrader i mitten av juli och har börjat fundera på klädsel. Jag snubblade över den här klänningen på...
Svar
18
· Visningar
1 347
Senast: Amha
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 201

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka