Jag ska till NÄRK trollhättanUndra om vi sak på samma p&r. Så därför undrar jag av nyfikenhet, vart ska du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska till NÄRK trollhättanUndra om vi sak på samma p&r. Så därför undrar jag av nyfikenhet, vart ska du?
Okej! Jag ska till Stenungsund.Jag ska till NÄRK trollhättan
Benlindor och spö är tillåtet.Om en vecka så ska jag rida programridning. Jag kommer nog inte ha nåt så speciellt då det mest är en vanlig träning i mina ögon, fast för en dressyrdomare då. Jag kommer ha mitt nya fina svarta shabrak med lack i hörnen och som passpoal och bling i form av en krona. Sedan så tänkte jag ha svarta nya ridbyxor (aldrig använt dem) och en fin även den ny svart fleecetröja. Jag tycker det blir en fin match och den känns liksom lite lagom "mycket" för den klassen eller vad man vill kalla det. Sen undrar jag om man får ha benlindor på programridningar? Det är ju tillåtet på vanliga träningar men inte på tävlingar, då detta är nåt där imellan så vet jag inte om det är tillåtet, samma sak med ridspö, är det tillåtet inne på banan?
Jag ska starta min första klubbtävling/programridning nästa helg, och jag undrar om det är jättefånigt om jag har vita ridbyxor och kavaj? Det är ju enda gången jag kan få ha detta på mig...
Visserligen är det också en maskeradtävling om man vill, så jag kan ju säga att jag är utklädd till en dressyrryttare!