Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det ser ut som en fin bröllopsklädsel, från topp till tå!Fungerar det med sandalerna då?
Hade gärna haft lite klack, men mitt ena knä är av en annan åsikt
Man ska ha bekväma skor på bröllop så man inte behöver ha ont i fötternaFungerar det med sandalerna då?
Hade gärna haft lite klack, men mitt ena knä är av en annan åsikt
Jag har också för mig att om det är kyrkobröllop, så ska man enligt vett- och etikettreglerna täcka axlarna när man går in i en kyrka.Jättefint
Skulle även ha en lättare kofta eller nån snygg sjal eller liknande om det blir kyligare. Kanske bara är jag men tycker det ofta är så kallt inne i kyrkor även sommartid
Klänningen är ju inte baraxlad, så schal/kofta utanpå är inte nödvändigt av just den anledningen.Jag har också för mig att om det är kyrkobröllop, så ska man enligt vett- och etikettreglerna täcka axlarna när man går in i en kyrka.
Ja jag har planerat att sticka en lätt sjal i matchande färg, kan ju även bli kyligt på kvällenJättefint
Skulle även ha en lättare kofta eller nån snygg sjal eller liknande om det blir kyligare. Kanske bara är jag men tycker det ofta är så kallt inne i kyrkor även sommartid