Status
Stängd för vidare inlägg.
I

Ida-Therese

Jag undrar vad reglerna är om man t.ex ska tävla hoppning eller dressyr. Vad ska man har för kläder? Har hört att man inte behöver ha kavaj utan bara vita ridbyxor och ljus tröja med krage (långärmad). Eller ja ljusa ridbyxor för den delen med.

Men vad är det för kläder som gäller?:)

Sv: Kläder

Köp Tävlingsreglementet, finns i små pärmar, en allmän och sedan en för varje gren som ingår i ridsportförbundet. Där står allt du behöver veta.

Dessa små pärmar säljs bla på granngården (?) och lite överallt... kolla på hemsidan. ridsport.se

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
535
Senast: Mli
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 191
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 888
Senast: Ullmerkott
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 260
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar