*Gotlandsrusset*

Trådstartare
Och då inte till hunden utan till mig! Kursstart i Söndags och jag insåg att min jacka är precis värdelös i hundträningssyfte! Behöver en jacka med större och fler fickor, tar alldeles för lång tid att få upp belöningen!

Vad använder ni? Bild? Har även sett att vissa använder någon typ av magväska/höftväska, verkar smidigt!

Tips? Bilder?

Senast ändrad:
Sv: Kläder!

Jag kör med väst, väldigt smidigt att bara trä på sig utanpå vinterjacka/vårjacka/tröja osv. Kan bli lite svettigt mitt i sommarn men vad är inte svettigt då...
Har en från pinewood med massa bra fickor, bla ryggfickan som jag älskar!

Hurtta är grymma på hundförarvästar och kläder :love:!! Arrak med, de hade en kollektion som var kass i kvaliten förut, men har bytt manufaktör och har blivit mycket, mycket bättre :bump:

I byxväg så är jag själv kär i Haglöfs byxor, medans sambon har Lundhags. Grymmebyxor

Jag använder den här höst/vår och älskar den!

5143_1_3.jpg

Finns som nätbeställnibg endast eller ingår de i någon kedja/någon affär man kan besöka? Vore smidigt att kunna testa kläderna innan köp!:)

PMa gärna om de inte får skrivas ut!

Gappays hundförarväst. Den är tokbra och under den har jag vilken jacka eller tröja som helst. Bende har också bra västar.

En jacka kan man inte använda året om men det kan man med en väst.

Jag har väst, många och olika storlekar på fickorna fram, och två stora fickor på ryggen, där man kan lägga kopplet.

Väst är smartast, för den kan man alltid ha, antingen ovanpå jackan eller bara ha den på sommaren.

Jag har ett pocketbelt, alltså ett ganska kort "förkläde" med fickor på sidan som serveringspersonal brukar ha. Mycket praktiskt!
Annars finns det godisfickor, t ex Hurrtas Pro Godisficka.

Vart köpte du de? :)
Kl
Funderade på att beställa hurrtas jacka och byxor dock ligger jag i mellan xs och s så vet inte om jag vågar! Behöver S i längd men xs i alla andra mått! Är ju en del pengar med så vet inte hur jag ska göra! Helst hade jag velat à västen men den fanns bara i M och L. Hmm! Får kolla lite i affärer efter en bra väst! Hurrtas byxor är jag lite såld på! Ingen som har dom?

Jag har Gappays, + Enassons + en i vanlig bomull som jag inte minns var jag köpt. Byxor har jag oxå från Enassons.

Jag behöll det när jag slutade på systembolaget :angel:
Men det finns att köpa, min kompis har en som är både snyggt och smart. Jag ska fråga henne :)

Jag gillar magväska bäst. kan man ha både vinterjacka eller linne och godiset finns ändå lättåtkomligt :)
viktigt att man hittar en bra väska dock. inte många små fack, utan lätt att ta ner och upp handen.
brukar va bäst med de som "putar ut" lite, och inte sitter platt intill kroppen. inte så coolt kanske... men praktiskt!
dessutom slipper man få slabbiga äckliga fickor, och tvätta hela jackan bara för att fickorna börjar mögla ^^

Liknande trådar

Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 125
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 869
Senast: Lillefrun
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 357
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka