kjøpe ny hest til fälttävlan

M

MieUlrika

Hei!
Snart skal jeg kjøpe ny hest, som jeg har tenkt å ri fälttävlan på. Rider nok inte mer en lätt klass for jeg er en fegis, men lurte på om det er noe spesielt jeg skal se etter hos en hest jeg er å provar for at den skal bli en god fälttävlans hest. Har inte ridd fälttävlan før, men har ikke penger til å kjøpe en god hest så det blir nok en allrounder som jeg kan gjøre litt av hvert med.
Så: hva skal jeg se etter når jeg provrider, noen øvningar jeg bør gjøre, nånting særskilt jeg bør fråga efter?
HJELP!:bow:

Sv: kjøpe ny hest til fälttävlan

En häst som hoppar bra, är snabb i fötterna och kan röra sig och har 3 taktmässiga gångarter kan man komma långt med.

Psyket är viktigt dom skall vilja leta hinder sas

Sv: kjøpe ny hest til fälttävlan

I tillegg er det også en fordel om dem ikke er tittete på hinder da mange felthinder kan se lit "spooky" ut. Bør heller ikke ha vannskrekk:)

Liknande trådar

Foder & Strö Ja, da er jeg her igjen med den umulige ponnien min. Unghest som siste uken har begynt å bete seg som hingst. Masse vrinsking hele...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Sikkert flere her som har barn som har blitt mobbet. Jeg leter etter råd om hva jeg kan gjøre for å stoppe mobbingen. Vi bor på et lite...
Svar
5
· Visningar
867
Senast: animalasia
·
Utrustning Hei, så jeg har skadet ankelen min og legen sier jeg må ha en støtteskinne på i hvertfall i 2 måneder... og siden jeg bare har en...
Svar
0
· Visningar
428
Senast: MimmiNO
·
Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 261
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka