JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kittel tvåa i wc-dressyren
Moderator
Hästnyheter
Onsdagen vid slottet Versailles bjöd på ännu mer dressyr. Gårdagens Grand Prix-kval fortsatte även i dag med de resterande 30 ekipagen...
Hästnyheter
Jessica von Bredow-Werndl fortsätter att hålla ettan på FEI:s världsranking i dressyr. Svenska Patrik Kittel och Therese Nilshagen...
Hästnyheter
Det blev Tysklands Jessica von Bredow-Werndl som tog hem världscupomgången i Lyon, med Isabell Werth som tvåa. Patrik Kittel och...
Hästnyheter
Jessica von Bredow-Werndl behåller första platsen i dressyrens världsrankning men Cathrine Laudrup-Dufour är inte långt efter. Bästa...
Akvarietråden V
Övr. Djur Min samling mini-kar:
Bara massa småkryp som bor här just nu. Skålen är till för yngel och 8 liters kuben ska vara till caridina...
Scandi
12 minuter sedan
Svar: 1 328
Visningar: 39 398
Djur
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Precis! Hade det bara varit en av mina systrar som varit kass så hade man kanske kunnat skriva av det som otur, men när både de och...
Lyan
Idag kl 10:54
Svar: 1 828
Visningar: 177 093
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Okunskap gissar jag? Men det kan inte varit första gången dom hundarna gjorde utfall 🙈 men för vissa ringer aldrig klockan.
Nota
Idag kl 10:31
Svar: 1 118
Visningar: 64 817
Hund