L
LeDream
Mitt 7 åriga sto har nyligen fått diagnosen kissing spines. Vi åkte ner med henne till strömsholm för hälteutredning, då vi har haft ut veterinär till henne tre gånger under en kort tid men det inte ville ge sig och veterinären kunde inte ställa nån fast diagnos. Hon har väldigt bra exeriörer, bra ben och underbart psyke. Men hon fick väldiga problem med det här och vi ringde hennes uppfödare och fick veta att hennes mamma hade tätt mellan tornutskotten men inte hade problem med det.
Så hon har ärft sin kissing spines från sin mamma. Och jag hade planer med att så småning om ta föl på henne. Då hon är en enastående individ med mycket hjärta, bra stam och av en ras som inte är så stor i sverige (morgan).
Men hur stor är chansen att isf. att fölet då får kissing spines. För det blir ju 3dje generationen då. Är det ens att tänka på eller bara no no?
Så hon har ärft sin kissing spines från sin mamma. Och jag hade planer med att så småning om ta föl på henne. Då hon är en enastående individ med mycket hjärta, bra stam och av en ras som inte är så stor i sverige (morgan).
Men hur stor är chansen att isf. att fölet då får kissing spines. För det blir ju 3dje generationen då. Är det ens att tänka på eller bara no no?