Kissar överallt

Megs

Trådstartare
Sen ett par veckor tillbaks så har kattungarna (vet inte vem av dem det är) börjat kissa överallt i huset. Innan detta gick de snällt på lådan eller kissade när de var ute.
Funderade på om det är för att de börjar bli könsmogna och då börjar märka revir? De är födda i början/mitten av maj så de är väl i rätt ålder fär det? 5 månader-ish... Så snart de blivit 6 månader så skall båda kastreras. Slutar kissandet då måntro?
Vi har en hona och en hane...vem av dem borde/kan det vara?
De gör det inte när vi ser dem men när man kommer hem så brukar man få hoppa mellan pölarna på hallgolvet....

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
663
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
202
Senast: MJLee
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Vi har två kattungar, hanar på 12v. Har bara haft vuxna katter förut, så inte så mycket erfarenhet av just småttingar. Bor på hästgård...
Svar
5
· Visningar
1 272
Senast: zanzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30