Kissar mycket?

Anna_Lillen

Trådstartare
Nu har Vilda bott här i lite drygt 3 veckor. Allt går bra utom en sak - hon kissar mängder! Igår kissade hon 10-12ggr inne och lika många gånger ute, hon får vara ute i trädgården mycket (1-2tim/dag) ochh vi går ut och går minst en långpromenad och 5-6 kortare promenader. Hon dricker mycket (1-2liter/dag) men är pigg och glad i övrigt. Var hos vet. idag och tog blodprov eftersom vi var rädda för att det kunde vara nåt med njurarna. Hos vet. kissade hon på sig 3ggr när dom skulle ta provet eftersom hon var så rädd. Hemma upplever vi henne inte alls som rädd eller stressad på något sätt men nu undrar jag lite om det kan vara nåt sånt iaf? Hon fick även medicin mot urivägsinfektion så i bästa fall hoppas vi ju att det är det och att det går över snart. Nån som har varit med om något liknande eller kan komma med tips?
 
Sv: Kissar mycket?

Hon är 5 månader. Hon var dock nästan helt rumsren när hon kom, men mycket nytt kan ju göra att hon glömmer bort lite och börjar kissa inne. Hm...
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 274
Senast: Mkb
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 317
Senast: Castellini
·
Hundhälsa ...som vår hund? "Kort" sammamfattning: Åker in med hunden till djursjukhuset och det visar sig vara akut livmoderinflammation och...
Svar
0
· Visningar
793
Senast: JosephineR
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 957
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp