M
Mona1968
Jag var på stadsfestival nu i sommar med min dotter 19, en väninna och hennes dotter. Vi drack en del öl och så. Trevligt men jag gillar inte att använda bajamajor så jag höll mig i det längsta. När festivalen var slut mitt i natten och vi skulle hem var både jag och min dotter jättekissiga. Köerna till bajamajorna var långa och jag behövde verkligen kissa så jag föreslog att vi skulle gå ner i stans kissgata och sätta oss där. Min dotter skrattade och sa det kan vi göra men det trodde jag inte om dig. Det finns en gränd med en innergård där nödiga tjejer/kvinnor kan kissa undanskymt. Vi gick dit och satte oss där och kissade. Vi bara satt där oooooooohhhhhhh, lättnaden var enorm, jag hade inte kissat på hela kvällen. Jag vet det är svinigt att kissa där folk bor(luktar ju hemskt när många kissar där), man tycker ju egentligen inte att det är ok men när man själv måste ja då måste man ju.
Måste ha kännts lite konstigt för min dotter att göra en sådan sak med sin mamma, men hon bara skrattade.
Måste man alltid vara en förebild som förälder eller kan man hävda att nöden inte har någon lag?
Måste ha kännts lite konstigt för min dotter att göra en sådan sak med sin mamma, men hon bara skrattade.
Måste man alltid vara en förebild som förälder eller kan man hävda att nöden inte har någon lag?