Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Då jag inte hade tänkt para Douglas med nån tik, så såg jag ingen anledning till att låta kulorna hänga kvar då veterinären ( med flera ) rådde till kastrering.
Det finns så många fördelar att kastrera som tex. ingen risk
för testikelcancer, fel med prostatan och mindre risk överhuvudtaget med problem i den regionen.
Sen så att det skulle vara en ren uppfostringssak det att kissa på folk håller jag inte med om.
Även om det nu skulle vara det så har jag ingen lust att gå runt i parken med Douglas och invänta ett "offer".
Kan säga att det är inte kul att ta en promenad med hunden om man hela tiden måste hålla blicken på den så den inte
pissar på någon.
Har heller inga bekanta som ville ställa upp som träningsobjekt...
Men har du tips om hur man tränar bort detta beteende så berätta gärna! I fall min andra hund skulle få för sej nå dylikt...
Hundavel & Ras Kanske en dum fråga, men har du testat att skriva till de som håller i kurserna och sagt just detta samt förklarat varför?
Troligen får...
Ekonomi & Juridik Har ni egna hästar i verksamheten så lär ni beskattas för det. Heter det sköntaxeras? Så ni får betala för era egna hästar installning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.