Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blötte upp det i en skottkärra, körde sen in det i släpet där det fick torka upp lite .
Japp jag förstod poängen. Jag ville bara veta hur du gjorde rent praktiskt. Jag pratade med någon annan som använde halmpellets i transporten och tog från rena områden i boxen och just det funkar ju inte för mig så jag hoppades på att du gjorde på annat sätt! Tack!Jag blöter dem innan jag stoppar dem i boxen. Poängen var att jag inte stoppar in dem i pelletsform.
Japp jag förstod poängen. Jag ville bara veta hur du gjorde rent praktiskt. Jag pratade med någon annan som använde halmpellets i transporten och tog från rena områden i boxen och just det funkar ju inte för mig så jag hoppades på att du gjorde på annat sätt! Tack!
Japp jag förstod poängen. Jag ville bara veta hur du gjorde rent praktiskt. Jag pratade med någon annan som använde halmpellets i transporten och tog från rena områden i boxen och just det funkar ju inte för mig så jag hoppades på att du gjorde på annat sätt! Tack!