Kiss i soffan

I

Itaa

Min lilla kisse på 4 månader har en ovana att kissa i soffan ibland, hon har låda, är de protest eller vad?? rengör lådan noga ofta och hon är mycket ute, hur ska jag få henne att sluta och framför allt, vad tar bort lukten i soffan?? några tips..jag har provat mycket men finns de nån dunderhuskur??

Sv: Kiss i soffan

hmm...jag vet inte men ena katten hemma hos min mormor brukar kissa på golvet på ovanvåningen för att visa när något inte står rätt till...

Sv: Kiss i soffan

Hmmm vår tjej har med kissat mycket inne specielt i vår säng (eller vår....hon kissade på min sänghalva jämt aldrig påmin sambos) och soffan. Så jag gjorde ddet så enkelt (efter samtal med vet om vad felat kunde vara) att jag tog bort de platser hon kissa på i möjligaste mån. Stängde dörren in till sovrummet så hon inte fick vara där alls annat än på natten då vi sov i sängen. Och soffan la jag en vaxduk i och sen en filt över så att det ändå är skönt att sitta och skulle hon kissa i soffan så är det ingen fara slipper i alla fall tvätta om alla soffkuddar :banana:

vi fick tips om att gå in på http://www.orchid.se/shop/ sök på animal freedom. Det är blomessancer som gör djuret lugnare och tryggare vilket gör att ett oroligt djur mår bra.
så pröva det du det är jätte bra kostar 119 tror jag och räcker i en evighet. Och den hjälper vår tjej har inte kissat inne en ända gång
sen vi började.

lycka till

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
848
Senast: Svartkatt
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 105
Senast: Red_Chili
·
Övr. Katt Ja. Nån gång ibland hade väl inte varit hela världen men hon har verkligen vår grusgång/parkering som toalett. Det är svårt att ta sig...
2
Svar
30
· Visningar
3 211
Senast: SaraXX
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 389
Senast: Kaching
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar