Kiropraktor sökes.

M

Muskur

Jag skulle behöva ha ut en bra kiropraktor till min kuse.. men jag vet inte var jag ska vänd mig..
Någon som vill hjälpa mig?
sökte i gnägg forumet men där var det ingen som visste..:cry:

Tacksam för svar!

Sv: Kiropraktor sökes.

Jag känner till ett antal kiropraktorer/ryggvetetinärer som jag själv använt - och även någon som jag själv inte haft ut men sköter några hästar i mittt stall. Bor i sthlms-området.

Jag ska ta ut ryggvet nästnästa vecka. Han är jättebra - även tandläkare och vanlig vet - så honom rekomenderar jag. Första människan som min häst gillade trots att han pillar med ryggen hans vilket han i vanliga fall ogillar. För mig är det mkt viktigt att hästen rivs med människan. Hästen blev också mycket bättre. Ska nu ta ut honom för andra gången - ett år sen sist.

Vart bor du? Jag vet inte om han reser runt i sverige eller om han bara jobbar häromkring - men jag kan ju höra med honom.

Jag befinner mig i GBG området.. Han låter ju jätte bra.. men då var det väl det att det e en bit bort.. tyvärr... Men jag e tacksam för svaret!! =0)

Ingen mer som har förslag?? Kanske lite närmare Gbg?? Snälla.. Kanske en equiteraput?? Någon?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 883
Kropp & Själ ”Du kan bara få din sjukresa betald om du har valt att söka vård i den region där du är folkbokförd. Om du på egen hand väljer att vända...
Svar
6
· Visningar
513
Senast: Manji
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
836
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Vi funderar på att flytta och det behövs då såklart jobb på nya stället. Det söks nu folk för en fast tjänst på 77% som jag har stor...
Svar
6
· Visningar
436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka