King Lavec?

psychoflum

Trådstartare
Någon som känner till något om King Lavec eller hans avkommor? Mer än prestationer, någon som har varit skötare eller nåt åt någon och kan berätta lite om personlighet osv.?

Sv: King Lavec?

Jag har inte träffat honom personligen men har varit klasskamrat med en tjej som praktiserat där han stod.

En väldigt trevlig hingst som alltid höll sig i skinnet och uppförde sig.

Har haft hand om en avkomma efter honom, har tyvärr inga kanonbilder

Rätt trevlig häst men han hade nog lite för lite att göra under tiden som jag träffade honom.
Nu för tiden är han visst valack och startar lite då och då. Är kanske inte den mest lysande stjärnan på banorna i landet men säkert väldigt omtyckt och uppskattad av människorna i hans krets.

Rätt säregna hästar lite nafsiga och bits (kan ha kommit från morsan på de jag haft dock) trevliga i övrigt en del fungerar bra i travet men de flesta gör det inte. Hoppas det hjälpte lite :D

Den jag hade bet oss aldrig vad jag kan minnas (jag kände honom i ca 3 år) men dock hade han allmänt "myror i brallan" vilket jag dock tror mest berodde på att han inte var tillräckligt sysselsatt. (Hingst som stod ensam i hagen och inte användes i övrigt)

Tack vad kul att höra vad andra har för erfarenheter:)

Har en King Lavecare hemma i stallet nu, en ganska knepig herre därför jag tänkte höra lite om det kunde ha med pappan att göra..

Han har visserligen nevele pride 3+3 så det kanske också har slagit igenom lite, men han är inte elak...bara lite...eh speciell haha som man brukar säga:P

Kollar runt lite om min häst och fick syn på detta, såg att de är från 2009. Men har du kvar hästen efter king laveck? skulle ju va kul o höra lite om hans så pass nära släkt! :)

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 484
R
Relationer Jag skulle vilja höra lite hur andra tänker och gör osv! Men om det är en person i eran när het. Tillexempel en kompis eller nån ni...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 081
Senast: Raderad medlem 149524
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
936
Senast: Cattis_E
·
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 353
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar