Polly_Mulle
Trådstartare
Ok, inte helt säker på stavningen... men jag har haft en del problem med min häst på senaste med att han är är fräcsh i steget men ändå inte halt och vi har funderat över allt från sadlar till rotation i bäckenet. Massören har inte kunnat komma längre utan gav mig ett tel-nummer till en alternativare och där var jag med hästen idag.
Har inte några tidigare erfarenheter av sådant och vet inte helt säkert på om jag tror på att känna kroppens energier osv... men varför inte?
hon kunde ju säga var det satt och även hitta en gammal skada som jag vet att hon inte kan ha fått reda på innan... Fick med mig lite övningar oxch liknande så får vi se vad som händer inom några veckor...
Och hästen verkade nöjd med massage och akupunktur... det trodde jag inte att han hade gått med på så lätt faktiskt!
Vad säger ni?
Bu eller bä?
Tror på eller lurendrejeri?
Någon som har provat? Med vilket resultat?
Har inte några tidigare erfarenheter av sådant och vet inte helt säkert på om jag tror på att känna kroppens energier osv... men varför inte?
hon kunde ju säga var det satt och även hitta en gammal skada som jag vet att hon inte kan ha fått reda på innan... Fick med mig lite övningar oxch liknande så får vi se vad som händer inom några veckor...
Och hästen verkade nöjd med massage och akupunktur... det trodde jag inte att han hade gått med på så lätt faktiskt!
Vad säger ni?
Bu eller bä?
Tror på eller lurendrejeri?
Någon som har provat? Med vilket resultat?