MizzFail
Trådstartare
Min pappas hund och våran hund brukar leka tillsammans, samt tar vi koppelpromenader med dom, och tränar å så.
Vi gör detta flera gånger i veckan !
Men pappas vovve har börjat torrhosta, och får inte luft när hon anstränger sig, hon kan gå korta promenader utan problem.
Men leka med min hund, eller gå längre, det klarar hon inte.
Nu har hon även börjat hosta, och det gör även en liten hund som hon brukar umgås med,
samt en till hund som ägarna till den lilla hunden brukar ha på nätterna då ägaren jobbar natt.
Min är vaccinerad mot det, och har bara träffat henne en gång sen hon började och inte få luft, då på koppelpromenad i skogen, men dom satt tillsammans i bilen och pussas mkt och sådär.
Hur stor risk är det att min blivit smittad eller att dt ens är kennelhosta?
Hur vet jag att han är smittad och kan man förebygga på ngt mer vis än vaccin?
Orolig för min stora vovve
Vi gör detta flera gånger i veckan !
Men pappas vovve har börjat torrhosta, och får inte luft när hon anstränger sig, hon kan gå korta promenader utan problem.
Men leka med min hund, eller gå längre, det klarar hon inte.
Nu har hon även börjat hosta, och det gör även en liten hund som hon brukar umgås med,
samt en till hund som ägarna till den lilla hunden brukar ha på nätterna då ägaren jobbar natt.
Min är vaccinerad mot det, och har bara träffat henne en gång sen hon började och inte få luft, då på koppelpromenad i skogen, men dom satt tillsammans i bilen och pussas mkt och sådär.
Hur stor risk är det att min blivit smittad eller att dt ens är kennelhosta?
Hur vet jag att han är smittad och kan man förebygga på ngt mer vis än vaccin?
Orolig för min stora vovve