_Peplis_

Trådstartare
Vad har ni för märke på eran kavaj? (visa bild!)

Tycker ni det är onödigt o ha 2 kavajer??
jag hade en mörkblå Pikeur innan, den är jättefin bra passform o allt. nu har jag köpt en Equiline mörkgrå m rosa kritstrecksränder.

Funderar på om jag ska sälja den gamla? eller behålla..? mörkblått är ju ändå "klassiskt" samtidigt som jag köpt den andra för jag itne vill va likadan som alla andra. Jag tävlar hoppning, men om man skulle fårförsig att starta ngn dressyr så kan ju den blå vara bra o ha kvar..?

Sv: kavajer

Jag har ingen bild på min kavaj, men det är en marinblå Victor Hugo Dressage :) .

Om jag vore du skulle jag behållt den gamla kavajen också. Visserligen kan den säkert vara lättsåld men frågan är hur mycket pengar du får ut för den i förhållande till vad du gav för den vad du köpte den för, sedan kan du ju ha den ibland också om det skulle vara så och jag skulle nog föredra den framför en grå med rosa kritstrecksränder om du skulle få för dig att tävla dressyr någon gång, blir nog lite mer stilrent då. Så behåll den du, det är ju fin kvalité m.m. ocskå på dom. :)

Jag har 4 olika kavajer som matchar till olika shabrack m.m..

Den sista jag köpte var nog en sådan du också köpt fast blå med ljusblåa kritsträck.

Bild:
3696533.jpg

jag har 3 kavajer.

och ska köpa en till så småningom med bättre passform.

man får inte så himlans mkt för en beg. kavaj (ja beror lite på märke o så såklart..) så du kan lika gärna behålla den. ibland är det bra om man tex tävlar en regning dag och kavajen blir dyblöt, skönt med ombyte.

hehe. ja om du kan ha 4 så kan jag ha 2 :)

När ska du ut o tävla med din häst då?

Ska idag hämta ut min nya kavaj från posten :) En svart! Lägger upp bild så fort jag fått den.

jag har EN kavaj, är en sån som vill ha det enkelt och stilrent;)

fast iofs har jag växt ur den nu, så det blir en ny till nästa säsong:)

Behåll den du. Tror inte att du får någon jättesumma för den ändå och det är ju bättre att behålla den om du nu vill tävla lite sressyr någon gång kanske. För då orkar man ju knappast fixa en ny kavaj bara för det :smirk:

Jag tycker att du ska behålla kavajen. Det kan ju vara kul att variera sig ibland samt såsom någon skrev tidigare: bra att ha ombyte en regnig dag :)
Jag själv har alldeles för många kavajer och fick hem ytterligare en kavaj idag. Men den här ser inte alls ut som de andra. :love:

har några halvtaskiga bilder på den :smirk:

http://www.pixbox.se/pic_show_id4624785.html

jag har en Kingsland kavaj som jag är jättenöjd med :)
jag skulle behållt båda om jag var du. alltid kul med lite omväxling!!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 293
Senast: MML
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 045
Senast: shia
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
797
N
Körning Hej på er! Jag vet att detta har ältats ett flertal gånger men hoppas ändå att någon ska ha ork att engagera sig i min fråga. Jag har en...
Svar
4
· Visningar
908
Senast: Norpan2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka