Megs

Trådstartare
..eller tja, 2 st....

De är söta som socker :love: o helt av allt skulle jag bara gosa hela tiden.
Katt nr 1: Maja och katt nr 2: Molly är nu ca 14-15 veckor gamla...och totalt SJÖVILDA!!!! Är det normalt i den åldern??
Jag blir tokig på dem, de senaste veckorna måsta jag städa var dag jag kommer från jobbet. :devil: Jag har tappat räkningen på hur många blommor o blomkrukor de haft ihjäl o nån gång har de lyckats få tag på en toarulle så det ser ut som om det snöat i hela huset när jag kom hem. ALLT som ligger på bord eller hyllor rivs ner. jag lämnade ett glas mjölk på soffbordet nör jag ut i köket för att hömta ngt o när jag kom tillbaks ca 20 sekunder senare är Molly uppe på bordet o dricker ur glaset! :eek:
De ska bli utekatter (eller tja, kan komma o gå som de vill) när de blir lite större men eftersom vi bor på gård o de är så pass unga o det är traktorer ute osv o att de ev inte hittar hem så vågar jag inte släppa ut dem nu såvida jag inte själv är i närheten.
Maja är värst, om hon sover o Molly är vaken så är Molly en riktigt trevlig katt, men om Molly sover o Maja är vaken så kommer Maja att hoppa på o bita/leka/jaga upp henne.
De är som små gremlins!!! Är detta normalt för kattungar i deras ålder? Hur länge kommer de att hålla på såhär? :mad:

...fast söta är de....när de sover....:angel::D

Sv: Kattunge

själv har jag tre katter som är likadana. eller var kanske man kan säga. dom är fortfarande sjövilda men nu var det länge sen jag behövde städa upp blomkrukor från golvet.
men dom äter fortfarande ALLT och stjäl från bordet som tokar. favoritmaten är pizza (då slåss katterna) värst är väl att dom är över året gamla!!!
så har du riktig otur kanske dom aldrig lugnar ner sig som våra tre illbattingar! haha:rofl:

Sv: Kattunge

Känner verkligen igen mig! Jag hade det precis likadant när jag fick hem mina. Sen var det även så, att eftersom jag bodde i en rätt liten etta just då, inga dörrar någonstans, så kunde jag inte stänga in mig när jag sov. Och mina käääära små killar bet mig överallt som inte var under täcket. Fingrar, tår, knän, armbågar, ja även öron och näsa. Fick dom tag i håret så var ju det ett utmärkt ställe att "bygga koja" i. Dom var bra billiga då kan jag säga.

Nu har dom (faktiskt) lugnat ner sig liiiiiite, (dom är 1,5 nu) men det är verkligen lite. Dom river inte ner saker lika ofta, men dom biter mig fortfarande i tårna när jag ska sova :S

Liknande trådar

Övr. Katt Hej alla! Jag har en gammal katt. Hon har alltid varit lite speciell och som liten tippade jag på att hon inte skulle bli särskilt...
Svar
5
· Visningar
1 871
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Hej! Min kompis har gått i katt-köpar-tankar ett bra tag. Hon ska börja forska och hatar att va ensam hemma under dagen och ”jobba” när...
Svar
6
· Visningar
1 240
Senast: Marty
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 951
Senast: cili
·
Katthälsa Hej! Jag har en hankatt som är ca 5 år. Han är en väldigt mysig katt som kan ligga jämte mig och sova hela natten i min famn. Han är...
2
Svar
28
· Visningar
2 747

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka