Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag gjort, men det tar väl ett tag innan poletten trillar ner.När han letar efter korgen så sätt honom i lådan !
Misstänker att han inte gillar sanden (eller det är inte ens sand, bara som nånsorts träpellets), det var nån billig sort... Jag är ju liksom inte van med innekatt, vår äldre katt går alltid ut och gör sina behov, men denna herre har än så länge inte visat minsta ansats till att gå ut överhuvudtaget. Bekväm av sig kanske?:smirk:
Vilken sand är bäst och mest prisvärd förresten?
Kan man spruta på något som avskräcker katten att gå o göra sina behov där!! typ ättika??? eller något annat.
Kan man spruta på något som avskräcker katten att gå o göra sina behov där!! typ ättika??? eller något annat.
Det har jag gjort, men det tar väl ett tag innan poletten trillar ner.
Misstänker att han inte gillar sanden (eller det är inte ens sand, bara som nånsorts träpellets), det var nån billig sort... Jag är ju liksom inte van med innekatt, vår äldre katt går alltid ut och gör sina behov, men denna herre har än så länge inte visat minsta ansats till att gå ut överhuvudtaget. Bekväm av sig kanske?:smirk:
Vilken sand är bäst och mest prisvärd förresten?
Är det verkligen bakom hårddisken (extern hårddisk) eller är det bakom själva datorn?
- Språkpolisen
Jamen har jag missuppfattat något? Ligger inte hårddisken i datorn? Om katten pinkat bakom datorn så måste den väl även ha pinkat bakom hårddisken om hårddisken ligger däri???
Språkpolis nr 2