katttlåda där katten hoppar i från taket

Sv: katttlåda där katten hoppar i från taket

En sån vill jag oxå ha...finns de att beställa i sverige?

vet inte.. jag ahr inte hittat nåt.. hoppades på att någon här inne viste

Sån vill jag också ha! har aldrig sett förut men den ser onekligen bra ut. Ingen mer sand på golvet...

exakt och mina skvätter massor:(

ska bygga nytt badrum.. hade varit så skönt att slippa sanden

Skulle man inte kunna göra en liknande själv? Det finns ju massor med förvaringsboxar i olika format att köpa. :idea:

Svårt att såga i ett plastlock kanske, men man kan ju byta ut det mot något annat. Plexiglas? Måste inte vara ett runt hål egentligen, och kanske inte ens måste vara ett lock?

Blev också nyfiken på lådan i inlägg nr 2. Det låter ju halvt vansinnigt med en självstädande katttoa! :smirk:

joo jag fundarar på det...
kankse köpa en hög låda och testa ifall dom hoppar i den..

ja du nr 2 verkar spännande..:D

Det borde ju gå med vilken låda med lock som helst. Eller en vanlig kattlåda med huv och lucka. Bara att tejpa igen luckan och öppna upp en bit i taket med en vass kniv, o sen fila kanterna så de inte är vassa.

Liknande trådar

Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: escodobe
·
Katthälsa Hej allihop! Min vapendragare Zorro har hunnit bli 18 år och efter att ha gjort ett blodprov konstaterades det att han har njurproblem...
Svar
19
· Visningar
2 706
Senast: Jamienoble
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 376
Senast: mamman
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka