Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter ett år med trädet har Svante precis bestämt att ett av husen är en fin sovplats . Aldrig nånsin tidigare![]()
Idag fyller Tuva 8 år! Vad ska jag hitta på till henne? Hon får ju inte äta nåt utom sitt torrfoder och leksaker är sådär intressant..
Extra mycket mattegos?
Grattis Tuva!
Megara fortsätter att förbrylla. Antennakabeln just vid uttaget är typ det bästa som finns. Hon krånglar sig in bakom bokhyllan och sitter som en pretzel mellan böcker och hårddiskar som jag satt upp för att skydda den. Samma kabel (alltså exakt samma kabel) som jag dragit under skrivbordet till tv på andra sidan är helt ointressant. Den ligger öppet i en hög och hon har inte ens försökt sig på ett enda gnag.![]()
Idag fyller Tuva 8 år! Vad ska jag hitta på till henne? Hon får ju inte äta nåt utom sitt torrfoder och leksaker är sådär intressant..
Dreamies?
Kattgräs?
Leksak med kattmynta?
Vill bara säga att min katt hade en liknande svulst precis vid ögat. Inte snyggt alls, men den var fullständigt ofarlig. Hon hade den i många år utan några problem.I fredags var det en vecka sedan de tog prover på knölen. Fortfarande inget svar. Har de inte ringt på torsdag så ringer jag dem på fredag. På 14 dagar borde de väl se vad det rör sig om?