Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min katt har kissat sängen rätt ner i madrassen.
Vad gör man åt det? Kan man göra något åt det för att få bort lukten, det stinker mindre trevligt i hela sovrummet oxh det har gått ner i madrassen
Om det är en bäddmadrass du menar, så kan du kanske hitta en tillräckligt stor tvättmaskin och tvätta hela madrassen? Annars kanske det går att tvätta kissfläcken med en blandning av ättika och vatten.
Om inte ättikan fungerar, så prova Yocoair luktborttagare som finns att köpa på Clas Ohlson. Det är oparfymerat och finns i form av spray (blir till ett vitt pulver när det torkat), pulver eller kuddar med pulver i. Och dränk madrassen i det...
Hundavel & Ras För vissa raser, kanske. Men som jag skrev tidigare, jag har åtminstone hos boxer sett ganska stor variation inom en och samma valpkull...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.