Kattskrälle! (bjuder på tradera åt mig..morr)

Alexandra_W

Trådstartare
Ena katten har den fula ovanan att gå på tangentbordet. Om jag glömt slå av datorn resulterar det oftast inte i värre saker än att 17 versioner av kalkylatorn öppnas, eller folk på msn undrar om jag är full när 'jag' (katten då) skriver saker som 'hjskasyola.bn' till dem.

Men nu har katteländet då lyckats ordentligt. Bjöd på lite saker på tradera, och glömde antagligen fönstret. Döm om min förvåning när jag kikar på 'dina bud' och bootsen jag hade tänkt bjuda upp till en hundring för är uppe i 320 kr och jag leder budgivningen. De är förvisso nya, men det där är strax över nypris :eek:

Jag började fundera om jag blivit full eller nåt och bjudit i sömnen tills jag ser 'ditt maxbud', som är - håll i er nu - 5522 kr :eek:

Kattfan!

Sv: Kattskrälle! (bjuder på tradera åt mig..morr)

:eek::eek:

:rofl: Förlåt men jag kunde inte låta bli! *garvar* :rofl:

Finns det inget sätt man kan ta tillbaka budet då? Jag menar, hur funtad kan man vara om man tror att någon tänker betala 5000kr för ett par skydd?

Sv: Kattskrälle! (bjuder på tradera åt mig..morr)

Inte ens skydd, boots *morr* Är ju bara jag (och kanske tradera då) som ser vad mitt maxbud är. Jag har nu sänkt det till 330 (leder ju auktionen på 320, men kan ju inte ändra mitt maxbud till lägre än nästa 'steg', som är 330). Men det är över nypris som sagt, helt underbart *inte*

Man KAN tydligen ta tillbaka ett bud OM säljaren går med på detta. Jag har mailat säljaren men inte fått svar än (mailade för typ en halvtimme sen bara dock). Men om säljaren tycker 'nä', ja då sitter jag där.

Jag tycker ju Tradera borde kunna 'backa' mitt bud, närmast under mig i budlistan ligger ju en annan säljare som bjöd 310 kr. Man tycker ju det kunde gå att ta bort mitt 320 bara liksom om inte annat?

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har bjudit på en sak på Tradera. En annan bjöd över, och jag tänkte att jag lägger 200 kr nu. Men då blev mina 200 kr ett maxbud...
Svar
7
· Visningar
1 442
Senast: Lavine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama