B

beaslillatuss

Kollade på film idag när jag såg min papillonvalp ha något skumt i munnen. Tog ut det med händerna och slände det i toaletten. Luktar sen kattpiss på händerna! Man får ju tvätta nävarna med tvål o vatten. När de äntligen var tvättade gick jag ut till valpen igen. Skulle pussa henne på nosen men det gick inte så bra. Hon luktar ju kattpiss i hela munnen! Stackars liten...:cry:
Men till saken: Kan jag göra något för att hon ska lukta bättre i munnen nu? Det stinker lång väg, förstår ni! Någon uppfräschande tablett eller något? Snälla, jag behöver svar! Och jag vill helst inte vänta tills det går över av sig själv, för det stinker verkligen. Vet ni något som jag kan göra?
 
Sv: Kattpiss!

I våran djuraffär hittade vi "breath mints" för hundar =)
En liten plåtask med vita benformade godisar.
Hunden älskar dom o det luktar bra sen =)

/Tobbe
 
Sv: Kattpiss!

Jag vet faktiskt inte, har aldrig sett något liknande. Det var liksom hårigt, men det var inte en hårboll, det är jag säker på. Vem spyr upp platta hårbollar?
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 366
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 455
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Jag har börjat få problem med att medicinera min katt, och jag vet inte hur jag ska vända trenden. :down: Hon har ätit Prednisolon...
Svar
10
· Visningar
4 162
Övr. Hund Hejsan, jag har en liten valp som är av staffe amstaff mix som är helt underbar. Självsäker, trygg, utforskande, lyhörd och lättlärd...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 104
Senast: snorp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp