P

Puma

Håller på att fundera ut ett namn till en liten kattkille. Han är vit med svarta fläckar.
Namnförslag mottages tacksamt :)

Sv: Kattnamn

Har du inget foto på killen?? Det kan bli lättare.
Annars kommer här några förslag.
Pricken
Fläcken

Jag har tyvärr ingen bild, för jag har inte hämtat hem honom än :)

Spot var det första jag kunde komma på..vet inte om det stavas så men alltså engelskans namn för fläck

Hmm.... svårt med namn :)

Charlie (heter min, bild <-----)
Merlin
Simba
Spike
Figaro
Hugo
Cooper
Bailey

Jag har fått tipset att namnet skall innehålla bokstaven S för att de lystrar bättre då.
Själv har jag ingen erfarenhet.

Våran hane heter ju Sixten, och svärföräldrarnas Kaspar - efter NHL spelaren Lukas Kaspar ;)

I övrigt är det såå svårt med kattnamn.

Ja man ska ha något kort och enkelt men behöver inte innehålla något S.
Min mammas katt heter Flingan och mina heter Izor och Tarzan(morbrors påfynd).

Gunnar
Greger
Örjan
Vincent:love:
Gusten

Öhm ja.. jag älskar ovanliga roliga namn :D (det är därför diverse katter har döpts till konstiga namn som: fettson, örjan, london, kraken osv ;) )

Gunnar
Greger
Örjan
Vincent:love:
Gusten

Öhm ja.. jag älskar ovanliga roliga namn :D (det är därför diverse katter har döpts till konstiga namn som: fettson, örjan, london, kraken osv ;) )

HAHAHA! katten Greger :rofl:

Oliver och Wille tycker jag är fina kattnamn!
Min gråa kisse heter Wille!

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
568
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
652
Övr. Katt Jag behöver hitta ett nytt klösträd, och behöver lite inspiration. Min herre är en bekväm, markbunden slöfock på 7,6 kg. Under sina 15...
Svar
5
· Visningar
404
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
852
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama