wtf

Trådstartare
jag och min sambo ska köpa en till katt, våran hona är svart och vit (den "klassiska" teckningen), korthårig och heter Gibson (efter en elgitarr).
vi ska åka och kolla på kattungar imorgon, som också är svart och vit men långhår/semi. det är också honor, och såklart ska den ju ha ett matchande namn ;)
dom gitarrnamn jag har kommit på hittills är:

Fender
Ibanez

Fyll på med namn, det behöver inte vara just gitarrinspirerat men måste vara musikrelaterat!

Sv: kattnamn!

Ibanez var jättehäftigt!

Sätt in en bild när du bestämt dig för vilken kisse det blir! :)

fast då tänker jag på libanes :p och så lär det ju bli ibban å gibban :D
tror det blir en fender! bilder kommer imorrn om det blir en katt :)

tycker sambon också :p
det blir nog en fender skulle jag tro, många tror ju att Gibson är döpt efter Mel Gibson :p men om man har två katter som heter fender å gibson så går det inte att gissa fel.. ;)

idag har vi hämtat en helt underbart söt liten Fender! :love:
ska fiffla in bilder imorrn men kan beskriva henne nu.. :)
svart med vita tassar, ganska stor vit fläck på bröstet och svarta trampdynor! å så semilånghår tror jag :)

hon gillar inte hunden för fem öre, men hon har å andra sidan aldrig sett en hund förut. men det kommer nog att ge med sig, det SKA göra det. tur att hunden är så snäll och lydig :) lite för nyfiken kanske.. å gammelkatten går det jättebra med också! hon är iofs bara 2.

Tänkte komma med förslaget Landola, men nu är hon ju redan döpt!
Grattis till er nya kisse i alla fall :)

ahaaa! ja det var ju ganska fint, fast inte så lättropat kanske?

jag lyckas inte få in några bilder iaf.. :( min bluetoothgrej har gått sönder (hade en som satt i datorn). men nån gång blir det bilder! för hon är så jäääkla söt!

Liknande trådar

Övr. Katt Jag förlorade min partner in crime sedan nästan femton år, i fredags. Saknaden är avgrundslös och jag tycker att allt saknar mening...
2
Svar
25
· Visningar
2 853
Senast: EmmaBovary
·
Övr. Katt Vi har 2 katter i vår lilla familj, som vi haft i 10 år. Idag fick vi ännu ett tillskott, en 12 veckors kattunge. Nu önskar jag lite...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: cewe
·
Övr. Katt Jag och min familj har köpt en katt, ett brittiskt korthår. Vi ska hämta henne om en vecka och funderar nu på ett bra namn. Någon som...
Svar
0
· Visningar
1 037
Senast: Liv99
·
Övr. Katt Jag har en bekant som har två innekatter (bondkatter). En 3årig hona och en 6månaders hane. Honan har han haft sen hon var liten, och...
Svar
3
· Visningar
1 378
Senast: Majvi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama