S

Sol_

Syrran föder upp brittisk korthår och har fått en kull för några veckor sedan. Det blev 2 honor och 3 hanar.

Alla ska heta något på c, grabbarna är klara. Men det fattas ett tjejnamn, den ena ska heta Cindy.

Behöver tips på vad den sista katten ska heta!! :bump:

Sv: Kattnamn

hehe kanske det. :D mer tips!!

Cornelia är rätt gulligt.

hehe kul sammanträffande, en av hanarna är just döpt till Charlie! :D men nu gäller det tjejnamn. :angel:

hehe kul sammanträffande, en av hanarna är just döpt till Charlie! :D men nu gäller det tjejnamn. :angel:

Charlie är ju unisex. Men det är förstås opraktiskt med två som heter samma sak. (eller så är det jättepraktiskt... "Chaaaaaarliiiiiiie!")

OT:
:confused: Hur blev könsgränser viktigare än artgränser? :confused:

Claire
Cai
Caia
Caitlin
Cat
Calida
Calypso
Camelia
Camden
Caron
Cascada
Cathleen
Catriona
Cece
Cenedra
Chelsea
Ciara
Cicily
Cinderella
Cinnamon
Clementine
Clover
Coral
Cordelia
Cyanne

Några c-namn :)

Vännens lillkisse heter
Champis
(den andra heter Kompis)

ärsh, kat, jag skall döpa en av mina döttrar till charlie, jag tycker det namnet är så fint. :love:
jag tänkte föreslå det först, men så såg jag att du redan hade gjort det.

sol, christel? eller kanske crilla?

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 252
Senast: Bison
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
3 387
Senast: Sel
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 629
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama