Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Veterinär Erik Lundberg svarar:Jag såg att de sålde kattmjölk på Ica för ett tag sen. Små dyra förpackningar. Borde det inte gå lika bra att ge vanlig laktosfri mjölk till katten om man nu vill ge mjölk?
Jag såg att de sålde kattmjölk på Ica för ett tag sen. Små dyra förpackningar. Borde det inte gå lika bra att ge vanlig laktosfri mjölk till katten om man nu vill ge mjölk?
Iofs så kvittar det ju att den innehåller taurin eller inte om man ger annat foder?Bara i EXTREMT små mängder. Den innehåller inte taurin som kattmjölken gör. Jag ger Isis LITE laktosfri lättgrädde ibland när jag tycker hon druckit dåligt. Grädden använder jag själv i matlagningen så det blir inget jag behöver slänga.
Bara i EXTREMT små mängder. Den innehåller inte taurin som kattmjölken gör. Jag ger Isis LITE laktosfri lättgrädde ibland när jag tycker hon druckit dåligt. Grädden använder jag själv i matlagningen så det blir inget jag behöver slänga.