kattmamma som äter mycket !!

nyckelpiga

Trådstartare
Min katt som har 5 kattungar äter nåt kopiöst mycket,vill ha mat hela tiden,visst kan ja tro att hon ska äta mycket när hon har 5 diande ungar men hur mycket på ett ungefär ska dom äta??Hon kan äta upp en burk(den mindre) lätt på en dag. Hon är väldigt liten o alltid vart,ska jag ge henne mat så fort hon vill?Torrfoder har hon tillgång tillhela tiden. .Kan ju va dax att avmaska henne oxå om d beror på det.Så fort man öppnar kylen så kommer hon;)

Sv: kattmamma som äter mycket !!

Ge henne så mycket hon vill ha, ingen risk att hon överäter sig när hon har ungar. Kan vara mask, i så fall har alla ungar det också.

okej mat får hon när hon vill:) ska avmaska henne nu o se om d kan vara d.tack fö hjälpen:bow:

om du avmaskar henne, avmaska ungarna också och var noga med att byta ofta i lådan. Annars kan det hända att dom smittar "tillbaks" varandra.

kattungarna är 3v på lördag,är d dags att avmaska dom redan nu???dom går inte ens på lådan än....

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
406
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 196
Senast: Marvin
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 473
Senast: Hazel
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 251
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama