Takire
Trådstartare
Är även bajsrester i soffan . Sprayat där med men skiten är ju åtminstone inte insjunken i stoppningen på samma vis.
Kattstackaren har inte kommit åt sin låda och har därför använt en soffa som toalett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Möbeltvätt för bajset.
Ytdesinfektion brukar funka bra för kattkiss. Dränk in ordentligt (men kan vara bra att testa på en dold plats först så det inte bleker tyget). Ättika är också en variant, men det tar jag i andra hand pga doften.
Hade en felkissande katt i många år, så det där är vad jag landat i genom trial and error
@Sassy När jag googlar på enzymtvätt är det medel för tvättmaskin jag får upp. Är det rätt?
Nu hittade jag det jag trodde jag glömt. Vet inte om jag är mer eller mindre snurrig än jag trodde.Köpte kattsand, "möbeltvätt" och microfiberttrasor på jula. Pratade med kassören om mitt problem. Tog uppenbarligen bara med mig kattsanden från affären . Får ta kvitto med till jobbet imorgon och åka och handla/hämta direkt efter. Glömde också köpa feliway.
Men den där enzymsprayen fick jag med mig i alla fall.
Det finns en anledning till varför vi har lådorna i hallen och inte toan. Den andra är att pillerjockekissar kan tycka det är jättekul med avloppsbrunnslocket.Sprayhuvudet på burken med egentligen bilklädseltvätt lossnade. Funderar på om det är värt att försöka få byta. Svårt att dosera när huvudet inte sitter på riktigt. Feliway måste jag ändå köpa så tar väl med kvitto och sprayburk ändå imorgon.
Katten har på mattens önskan nu låda även i ett annat rum som inte kan råka stängas så det blir ingen repris på detta elände under min kattvaktstid i alla fall. Men kommer nog aldrig råka dra igen toadörren mer.
Just det, ytdesinfektion! Det ska jag definitivt prova innan ättika.Möbeltvätt för bajset.
Ytdesinfektion brukar funka bra för kattkiss. Dränk in ordentligt (men kan vara bra att testa på en dold plats först så det inte bleker tyget). Ättika är också en variant, men det tar jag i andra hand pga doften.
Hade en felkissande katt i många år, så det där är vad jag landat i genom trial and error
Men det gjorde jag inte då det var ättika som fanns på plats... Om jag handlar imorgon ska jag försöka komma ihåg att köpa ytdesinfektion.Just det, ytdesinfektion! Det ska jag definitivt prova innan ättika.