Kattens no 1

Crossline

Trådstartare
Någon som har en kattens no 1?
Är ni nöjda? Vilken modell har ni? :)

Är så sugen på en Dagmar, men dom är ju så dyra... Vart köpte ni era klösträd?

Hade ett galoppträd som jag upplevde som både snyggt och stadigt.
Såldes efter 2 år då katten inte var kvar, behövde då bara frisera lite med sax på lägsta klösdelen så blev den nästan som ny.

Jag har ett, men jag minns vare sig modellnamn eller var jag köpte det, det har många år på nacken. :) Det är superbra och mycket uppskattat, hade dock räckt med ett galoppträd för vår del, de använder bara översta "hänghyllan" och gillar mest att klänga på "stammen". Hm, man kan säkert ta bort den där mellanhyllan, det har jag aldrig tänkt på. :idea:

Vi har ett Dagmar. Ganska nöjda, tycker tyget borde vara mer hållbart, mina katter har bitit ivarjefall ett litet hål. Men överlag är det väldigt hållbart, har sex katter, varav några är ganska stora (över 6 kg), så det utsätts för en hel del. Katterna älskar klösträdet.

Jag har ett Eiffel. För den kostnaden är jag inte nöjd. Kvaliteten på tyget är för dåligt och jag tycker man behöver byta sisaldelarna för ofta. Nästa jag köper kommer inte ha det där teddy-tyget, utan bomull för att det ska vara mer lättskött.
Men det är helt okej stadigt!

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
429
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
204
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
855
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama