Katten sprängdes

T

TaylorSwift

Hörde idag att det var en tjej i USA som hade en katt. EN dag kom katten in blöt, det regnade ute. Så tjejen kom på dne briljanta iden att hon skulle micra den :( Medans hon stod och tittade på katten sprängdes den ! Fatttar ni?! Katten sprängdes i mikron!:cry: Jag kan inte ens tänka mig...

Jag kan tillägga att hon stämde micro bolaget eftersom det inte stod i beskrivningen att det inte gick att micra katter:crazy:

Så bara så ni vet, om ni ska torka er katt gör det med en handuk,

Sv: Katten sprängdes

Det där undrar jag om det är sant. Har hört den i olika versioner, allt från kaniner till papegojor och nu katt. I en historia gällde det en tjej i vår by. I andra ställen längre bort.

Vet inte men såg det på Tv, där dom visade delar av rättegången (heter det så?) och lite sånt, då var det även fler sådana sjuka saker, det handlade om hurvida man kunde stämma olika företag och så...

Ok, trodde inte sådana idioter existerde i verkligheten. Men det finns ju folk till allt så varför inte ett pundhuvud som micrar katter också.

Hur överlever en sån människa sin egen vardag, om man är så jäkla dum undrar jag? :smirk:

Vilket pucko till människa - hur korkad får man vara. Men om hon var så korkad så tar hon säkert kål på sig själv inomkort - hon kanske vill bli ren och kryper in i tvättmaskinen. :smirk:

Aaa jag visste väll att det var bäst att skriva ..:p

Vilken tur att du skrev det! Jag som precis skulle ringa mina föräldrar och tipsa dem om att de kan torka Marmelad i micron! :eek:

Äsch det har jag gjort en massa gånger redan och Marmelad verkar inte ha något emot det :D

Det där undrar jag om det är sant. Har hört den i olika versioner, allt från kaniner till papegojor och nu katt. I en historia gällde det en tjej i vår by. I andra ställen längre bort.

samma här,gick en historia om att en kille i vår skola skulle gjort d.:eek:

Låter som en klassisk Klintbergare, dvs en vandringssägen.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag och en kompis stötte på en vilt jamande katt precis intill vår lägenhetsbyggnad när vi skulle gå ut i kväll vid 18. Den verkade...
Svar
4
· Visningar
1 363
Senast: Centaur
·
K
Hästvård Jag letar ny D-ponny eftersom jag har blivit av med min C-ponny (avlivád pga spatt). Var och tittade på en supermysig ponny igår, som...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 032
Senast: norrland65
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar