Kattbilder #9

IMG_5288.jpeg
 
Skalman har börjat sova i sängen. Förr låg han bara en stund men gick alltid till vardagsrummet innan jag somnade och han låg aldrig i sängen när jag vaknade. Nu har det "hänt" flera gånger att han legat kvar när jag somnat men också ligger här när jag vaknar ♥️
IMG_20240905_091300.jpg
 
IMG_20240907_030958106.jpg


Och här har vi en extremt upprörd skugga. Mycket söt men vet då inte om att människor är trevliga än, så då anfaller vi. Tänk att en så liten kan vara så vass och högljudd :laugh:

Vi uppskattar att katterna är ca 7 veckor, de är viltfångade och kom hit idag, ej via katthem. De tas omhand på bästa sätt för omständigheterna, modern har vi inte fått tag i.
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
549
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
343
Senast: gammalek
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
727
Senast: Catsu
·
Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
4
· Visningar
572
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp