Kattbilder #9

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_5288.webp

Skalman har börjat sova i sängen. Förr låg han bara en stund men gick alltid till vardagsrummet innan jag somnade och han låg aldrig i sängen när jag vaknade. Nu har det "hänt" flera gånger att han legat kvar när jag somnat men också ligger här när jag vaknar ♥️
IMG_20240905_091300.webp

IMG_20240907_030958106.webp

Och här har vi en extremt upprörd skugga. Mycket söt men vet då inte om att människor är trevliga än, så då anfaller vi. Tänk att en så liten kan vara så vass och högljudd :laugh:

Vi uppskattar att katterna är ca 7 veckor, de är viltfångade och kom hit idag, ej via katthem. De tas omhand på bästa sätt för omständigheterna, modern har vi inte fått tag i.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
335
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
635
Senast: Liten
·
Övr. Katt Lillmatte fyller år idag. Stormatte tog fram kartonger som skulle slås in. Smulan tog jobbet som vakt. Hon stjälper även till att tejpa...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 005
Senast: Bison
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
299
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka