Kattbilder #8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men hon är så söt när hon sover. 😍

IMG_20230611_215639.webp

Han är så otroligt vacker 😻 Är det vinkeln eller har lite av noskuddarna försvunnit? Sigrid måste vara överlycklig att ha en glad och lekfull kompis.

Hur gick det med strilandet?

Han ser mycket mer balanserad ut nu, han är ju en byggd som en balettdansare, sådär både näpen och stenhård, och jag tycker han ser bättre ut utan kinderna. (Det är låter hårt, men jag har ju exceptionellt bra korater i minnet så han får leva på att han är fruktansvärt söt. :angel:Man får onekligen en annan blick när man ägnat så mycket tid åt exteriörbedömning.)

20230614_162003.webp

Han och Sigrid mår så otroligt bra tillsammans, så jag har lite tålamod med att fasa in honom i sovrummet utan fler "olyckor". La jag upp bilden på min sänggavel tro? :bag::meh:

Men, tja, soffan har fått madrassskydd. Märkligt nog var det hans egen sovplats han kissade på ett par gånger, och jag vågar inte ha några kuddar liggande framme. Det har ju gått en dryg månad sen kastreringen så jag hoppas att det inte blir mer nu men man ska aldrig säga aldrig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
194
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
581
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
947
Senast: MissFideli
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama