Vad har hoppat ur lådan? Ingen katt är skyldig det bara hoppade..........Det är roligt att ha katt, jag lovar. Det är dock inte katten på bilden som är skyldig utan kompisen.
Visa bifogad fil 121053
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har hoppat ur lådan? Ingen katt är skyldig det bara hoppade..........Det är roligt att ha katt, jag lovar. Det är dock inte katten på bilden som är skyldig utan kompisen.
Visa bifogad fil 121053
Va är det med kartong å kattsand som är så kul.. min ena är galen i de..Det är roligt att ha katt, jag lovar. Det är dock inte katten på bilden som är skyldig utan kompisen.
Visa bifogad fil 121053
Fullvuxen femkullsfar, eller småpojke? (Han går krabbgång och hoppar runt med kroksvans också...)
Visa bifogad fil 121237
Han är så otroligt vacker Är det vinkeln eller har lite av noskuddarna försvunnit? Sigrid måste vara överlycklig att ha en glad och lekfull kompis.
Hur gick det med strilandet?
Visa bifogad fil 121391
Celsian chillar på sin täppa!
Det har han! Två gånger har han kommit in med (levande) kopparödlor i huset, en bedrift när 90 % av uteplatsen är trallHan ser ut att ha full koll på sina domäner!