Kattbilder #8

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bifogade filer

• 20230223_192759.webp
    20230223_192759.webp
    95,9 KB · Visningar: 41
Påminner om en vän som tidigare i veckan sa när jag skickade ett kort på Cleo att ”hon är ju till och med söt på ryggen!” Det är din med ju. :heart
Visa bifogad fil 120737
Ja alltså ska man se till ren söthet och gullighetsnivå så gör han sig nog faktiskt allra bäst bakifrån tycker jag :D Älskar att se de där små öronen sticka upp bakom allt fluff :love: Framifrån är han snygg, stilig och elegant, men egentligen inte gullig som så.

Snälla, rara Kantarellen 🧡
Han är alltid med, är jag i köket ligger han bordet, lägger jag mig på sängen lägger han sig bredvid, när jag duschar sitter han på toalettlocket och när jag är på balkongen är han självklart med där också.
IMG_20230608_120507.webp

Eh... Vi har blivit kattvakt åt en Cornish/Devon rex Gigantus, Fille. Han är helt ok, så länge han inte trär upp nosen i ansiktet på mig då jamar jag förolämpat. Och gud förlåter, han får inte hoppa, leka och ha roligt. Då fräser jag faktiskt. Men jag är vänligt inställd, har alltid svansen på topp a la hej och inte krum rygg med svans a la flaskborste. Så som sagt han är helt ok...
(Ståtlig, vänlig storpudel - mattes tillägg och "kattvaktpengarna" går till fika, katt- och hundgodis)

Bifogade filer

• IMG_20230607_110822.webp
    IMG_20230607_110822.webp
    59,2 KB · Visningar: 48
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
194
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
581
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
947
Senast: MissFideli
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama