Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så söt han ärVarje gång jag ska gå ut följer en liten Kantarell med till dörren, mina kängor har nämligen skosnören
Visa bifogad fil 110439
Hur man tar sig upp ?? Jo på andra sidan väggen står en buffé. Den klättrar man upp på. Sedan hoppar man upp på dörren ni ser och så hoppar man över till garderoben. När man ledsnar då hoppar man ner på sängen förhoppningsvis kan man hoppa på mattes fötter.Katt på garderob.....
Visa bifogad fil 110502
Jag tycker han ser fluffig och gullig ut. Den där behåringen på hans föttej ❤Ett styck ovårdad Kantarell
Mat i ansiktet, ögondroppkladd under ögonen, helt vild päls
Han ska tvättas av och borstas nu
Visa bifogad fil 110528
Jag tycker han ser fluffig och gullig ut. Den där behåringen på hans föttej ❤
Förlåt en okunnig, men jag ser ingen skillnad Fortfarande samma grad av gullighet och fluff.
Före ser han vildvuxen ut och som någon skrämt honom, efter avslappnad och nöjd.Förlåt en okunnig, men jag ser ingen skillnad Fortfarande samma grad av gullighet och fluff.
Förlåt en okunnig, men jag ser ingen skillnad Fortfarande samma grad av gullighet och fluff.
Före ser han vildvuxen ut och som någon skrämt honom, efter avslappnad och nöjd.
Ja, skillnaden i uttrycket ser jag, men vildvuxen vet jag inte... FluffgulligFöre ser han vildvuxen ut och som någon skrämt honom, efter avslappnad och nöjd.