Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@MissFideli Shit vilken häftig reflex! Var har du hittat den? Jag har bara tråkig enfärgad reflexvinyl..
Jag bor på 60 kvadrat. Dom på 140. Jag är borta mellan 7-9 h varje dag pga jobbet. Dom är hemma mesta tiden då dom inte jobbar längre.@MarieJ varför bor inte Millie hos dig ? (Tänkte utifrån att ni har delad vårdnad osv, varför inte bägge bostäder när nån är borta osv?)
Jag bor på 60 kvadrat. Dom på 140. Jag är borta mellan 7-9 h varje dag pga jobbet. Dom är hemma mesta tiden då dom inte jobbar längre.
Varför skulle hon bo på två ställen?
Delad vårdnad är kanske ett dåligt ordval. Jag betalar allt för henne men hon bor där.Jag var bara nyfiken då du skrivit så mycket om att ni har delad vårdnad osv. Jag tänkte som tex det du skrivit mycket om att dina föräldrar varit bortresta lång tid osv, att kanske då man väljer att ha kisse hemma hos sig den tiden.
Det var bara en fråga
Ååh det ser ju ut som en liten docka/dekoration du får övertala katten till att ligga där hela tidenSovit gott på människans pyssel ☺
Visa bifogad fil 40106
Ååh det ser ju ut som en liten docka/dekoration du får övertala katten till att ligga där hela tiden