Kattbilder #10

Det stämmer att innehållet i paketen är till katterna...

IMG_20250426_203504.webp

I förra veckan fixade jag lite på balkongen och behövde ställa in det högre klösträdet i köket för en liten stund. Juno nappade direkt...

Visa bifogad fil 166486

Nu är hennes problem att klösträdet är tillbaka på balkongen igen. Mitt problem är att hon har börjat hoppa upp på diskbänken för att försöka hoppa vidare upp på skåpen, men hon verkar inte tillräckligt smidig för att komma upp... så hon sitter på bänken och YLAR för att hon inte kan komma upp. 😾 Igår morse hörde jag från sovrummet hur det dunsade när hon misslyckades med att hoppa upp...
Smulan får komma och lära henne hoppa högt... köksskåp, lillmattes hylla och garderoben i sovrummet inget är omöjligt.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
546
Senast: MJLee
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
973
Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
871
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
491
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Leverans cockerpoo med mycket pudel?
  • FÅRtråden
  • Uppdateringstråd 31