L
lindapalm
Hej allihopa!
Undrar om det är någon som har erfaranhet av att ta sin katt till en homeopat.
Har en hankatt (4 år, kastrerad) som är en riktig spykråka.
Vi har provat en miljard (känns det som) olika matsorter, han är avmaskad osv osv, men spyr gör han minsann ändå. Mår finemang i övrigt, men jag tycker ändå synd om honom.
Har nu i alla fall bokat en tid hos en homeopat som kommer hem till oss om ca två veckor.
Skadar ju inte att prova tänker jag. Provar fan ALLT nu, för nu börjar jag lessna...
Tänkte ifall någon hade någon erfarenhet av homeopati på katt?
Jag har själv gått hos en homeopat och blivit hjälpt med en massa grejer, men jag upplevde att de första dagarna efter pillerna så blev alla symptom man hade värre - för att sedan bli bättre.
Undrar lite om det blir så på missarna oxå...
Hoppas någon kan tipsa mig lite om hur det funkar! Och OM det funkar.
Kramar
Linda
Undrar om det är någon som har erfaranhet av att ta sin katt till en homeopat.
Har en hankatt (4 år, kastrerad) som är en riktig spykråka.
Vi har provat en miljard (känns det som) olika matsorter, han är avmaskad osv osv, men spyr gör han minsann ändå. Mår finemang i övrigt, men jag tycker ändå synd om honom.
Har nu i alla fall bokat en tid hos en homeopat som kommer hem till oss om ca två veckor.
Skadar ju inte att prova tänker jag. Provar fan ALLT nu, för nu börjar jag lessna...
Tänkte ifall någon hade någon erfarenhet av homeopati på katt?
Jag har själv gått hos en homeopat och blivit hjälpt med en massa grejer, men jag upplevde att de första dagarna efter pillerna så blev alla symptom man hade värre - för att sedan bli bättre.
Undrar lite om det blir så på missarna oxå...
Hoppas någon kan tipsa mig lite om hur det funkar! Och OM det funkar.
Kramar
Linda